Reklamacje
Reklamacje
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia, że towar jest niepełnowartościowy, uszkodzony podczas transportu lub niezgodny z towarem zawartym w zamówieniu.
2. Uszkodzenia towaru powstałe podczas transportu należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki przez Klienta.
3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.
4. Księgarnia rozpatruje reklamację niezwłocznie po otrzymaniu reklamowanego towaru wraz z opisaną przyczyną reklamacji.
5. W przypadku uznania reklamacji towar jest wymieniany na pełnowartościowy, a jeżeli nie istnieje taka możliwość Klient otrzymuje zwrot poniesionych kosztów.
6. Proces reklamacji można przeprowadzić użwając zakładki "Reklamacje i zwroty" w Profilu Klienta.
Towar reklamowany należy odsyłać na adres:
Bratni Zew sp. z o.o.
ul. Żółkiewskiego 14, 31-004 Kraków
z dopiskiem "Reklamacja"
Data aktualizacji: 2020-04-02 19:12:00